3d panel فروش تری دی پانل در تهران : 09129251794
فروش تری دی پانل در شمال : 09115764800
تری دی پانل، اجرای شاتکریت ، ساندویچ پانل، فوم سقفی، مش و مفتول
تماس 24 ساعته جهت سفارش : 09129251794
تماس جهت سفارش در شمال : 09115764800
تلفکس: 02634432571
واحد تولید: 09108741227
تلفن مدیریت: 09123114659
تلفن فروش: 09122093892

دیوار سه بعدی سبک

اگر کمی دقت کرده باشید در ساخت و ساز های امروزی کمتر از آجر ها و بلوک ها استفاده میشود و شاید به ذهنتان رسیده باشد که یونولیت چه کاربردی در ساختمان ها دارد و یا به چه دلیلی از آنها استفاده میشود درواقع باید بدانیم که به کار بردن واژه یونولیت درست نیست به این دلیل که فراتر از این واژه کاربرد دارد. اگر بخواهی بهتر توضیح دهیم میتوانیم بگوئیم که تصوری که شما دارید در حقیقت چیز دیگری است, در واقع این مصالح دیوار سه بعدی هستند و بسیار پر کاربرد و مهم تلقی میشوند و صرفا بعنوان یک لایه پلاستیکی و یا یونولیتی عمل نمیکنند.

تری دی وال

دیوار سبک سه بعدی

دیوار سبک سه بعدی دارای ویژگی ها و کاربردهای بسیاری میباشد و امروزه کمتر ساختمانی را میتوانید پیدا کنید از تکنولوژی دیوارهای سه بعدی پیروی نکند زیرا از لحاظ ایمنی دارای امتیاز و درجه بسیار بالایی است و دلیل دیگر استفاده از دیوار سبک سه بعدی دریافت استاندارد از سوی سازمان صنف سازندگان میباشد که امروزه توجه ویژه ای به این موضوع شده است و یک بنا باید مدارک و درجات استاندارد را داشته باشد تا دستور و فرمان نهایی جهت سکونت برای آن ارسال شود.

اجرای دیوار سبک سه بعدی

اما یکی از نکات مهم اینجاست که نصب و اجرا دیوار سبک سه بعدی همانند دیوار چینی و ساخت و سازهای قدیمی نیست که با یک کارگر بتوانید اقدام به انجام آن کنید برای اجرای دیوار سبک سه بعدی شما باید از افرادی بهره بگیرید تا دارای تجربه در این زمینه باشند زیرا هر گونه بی دقتی در هنگام نصب مشکلات جبران ناپذیری را برای شما به ارمغان خواهد آورد پس توصیه میکنیم که ریسک نکنید.به طور کلی دیوار سبک سه بعدی از سه قسمت تشکیل شده است که دارای دو لایه بیرونی از جنس میلگرد مشبک میباشد که بین این دو میلگرد به هم جوش داده شده فوم پلی یورتان ضد حریق و عایق قرار داده شده است.این فوم توسط الیاف و مواد شیمیایی خاصی ساخته شده است تا بتواند در برابر هر گونه جهش محیطی منفی از خو واکنش نشان ندهد و دربرابر آن مقاومت نشان دهد.

دیوار سبک سه بعدی

برای اجرای دیوار سبک سه بعدی کافیست بوسیله شاقول محل مورد نظر خود را از جهت یکنواختی سطح آزمایش کنید و سپس پانل ها را به یکدیگر متصل کنید یکی از ویژگی هایی که موجب تمایز دیوار سبک سه بعدی از سایر محصولات شده است امکان ایجاد طبقات اضافه بودن به کار بردن تیرآهن میباشد که به صورت قابل توجهی از هزینه های مستقیم و غیر مستقیم شما میکاهد. اجرای دیوار سبک سه بعدی زمان زیادی را تلف نمیکند و در کمترین فرصت و زمان ممکن میتوانید براحتی اقدام به اجرا و اتمام پروژه کنید.

چرا دیوار سبک سه بعدی

سوالی که در این میان وجود دارد این است که چرا دیوار سه بعدی دارای صفت سبک است؟ در پاسخ میتوان گفت که دلیل نامیده شدن این محصول وزن پائین آن میباشد زیرا طراحی و نقشه دیوار سبک سه بعدی به گونه ای میباشد که وزن آن بسیار سبک میباشد تا در صورت نصب و اجرا فشار کمتری را به پی و اسکلت کلی ساختمان وارد کند که این موضوع سبب شده است تا عمرمفید بنا افزایش یابد و دیرتر موجب فرسودگی شود.

خرید دیوار سبک سه بعدی

شما میتوانید برای تهیه و خرید دیوار سبک سه بعدی با گروه و مجموعه برتر حوزه ساختمانی مهندس حسنی در تماس باشید و به صورت رایگان از مشاوره های کارشناسان و پرسنل خبره این مجموعه بهره مند شوید.

لینک تلگرام

سایت

سایت

site

site

دیوار سبک سه بعدی

دیوار سبک سه بعدی

پرسنل مجموعه حسنی با کمال میل در انتظار تماس شما مشتریان گرامی هستند تا شما را در زمینه خرید دیوار سبک سه بعدی راهنمایی کنند.یکی از مشکلات و گله مندی های مشتریان از سایر فروشندگان بی کیفیتی و قیمت بالای مصالح میباشد اما مجموعه سپهری این اطمینان خاطر را به شما عزیزان میدهد که تمامی کالا ها و محصولات تولیدی در کارخانه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و قیمت آنها هم بسیار مقرون به صرفه و رقابتی میباشد.شما میتوانید از طریق پل های ارتباطی و شماره های تماس جهت خرید دیوار سبک سه بعدی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *