تولید و فروش ⁠⁠⁠ 3D PANEL

تماس 24 ساعته جهت سفارش:

09129251794

تری دی پانل، اجرای شاتکریت ، ساندویچ پانل، فوم سقفی، مش و مفتول
تلفکس: 02634432571
واحد تولید: 09108741227
تلفن مدیریت: 09123114659
تلفن فروش: 09122093892

با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه تولید تری دی پانل

شرکت تری دی پنل (مهندس شیخ حسنی) دارای بزرگترین و مدرنترین خط تولید تری دی پانل و پلاستوفوم و توانایی تولید روزانه بیش 2000 متر مربع از انواع پانل در روز , و همراه با اکیپ کامل اجرایی مجرب.
تری دی پانل ترکیبی است از شبکه های مش در طرفین پانل که این شبکه هاتشکیل شده از مفتولهای 3mm که به روش کششی سرد از مفتول 6/5mmتهیه شده است و در جهت ارتقا کیفیت جوش این مفتولها به صورت اسید شورشده میباشند و با تکنولوژی جوشهای نقطه ای به صورت شبکه در آمده است وصفحه EPS(پلی استایرن) با ضخامت 3-20 cm در بین شبکه جوش شده قرارمیگیرد و شبکه های مش طرفین پانل توسط خرپاهای مورب (مفتولهای برشگیر)به یکدیگر جوش میشوند تا استحکام خود را تواماً از ترکیب فولاد و بتن بدستآورندو همانند یک قطعه بتن آرمه عمل نماید.
این گروه تولیدی با 10سال سابقه فعالیت در زمینه صنعت ساختمان و انجام بیش از 1000 پروژه مختلف با سازه تری دی پانل افتخار دارد که در خدمت هموطنان عزیز باشد. با توجه به اهمیت روز افزون انرژی و نگرانی در رابطه با بهای تمام شده آن برای خانوارها یا صاحبان صنایع بدیهی است که نگرش در مورد مصالح مصرفی در ساختمان نیز تغییر یابد.در میان تمام مصالح جدید ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف تولیدی جهت اجرای دیوارها (پیرامونی و داخلی) بهترین گزینه ای که با سیستم سنتی ساخت رایج در کشور نیز همخوانی داشته باشد بی تردید سازه 3d panel می باشد که علاوه بر استحکام -عایق بسیار موثری در برابر صدا و حرارت می باشد.

تماس با ما

مهندس شیخ حسنی

همراه: 09122093892

تلفکس: 02634432571

paya.panel@yahoo.com
www.aram3d.com
www.pspanel.com
www.payapanel.com
تهران شهريار داخل شهرك صنعتي كوچه هشتم

پانل کانکس تهران و شهرستانها مهندس حسنی

گروه تولیدی صنعتی پانل کانکس تهران مهندس حسنی در تهران و شهرستانها مه طراح و تولید کننده انواع کانکس , کانتینر , ساندویچ پانل و سیستم های پیش ساخته در کشور میباشد , طراحی و تولید کانکس و ساختمان پیش ساخته در محل از مهمترین زمینه هایی است که گروه پانل کانکس مهندس حسنی در تهران و شهرستانها اقدام به ارائه محصول و خدمات در آن حوزه ها میکند میباشد.

تماس با ما

اطلاعات تماس با ما:

دفتر فروش : 09129251794

مدير كارخانه: 09122093892

مدير فروش: 09108741227

مدير توليد: 09115764800

درباره ما

گروه صنعتی پانل کانکس حسنی فعالیت خود را در سال 81 و در کارخانه اول خود در جنوب تهران اتوبان آزادگان شروع کرد.

ایده و تفکر ابتدایی مدیران این شرکت حضور فعال در صنعت طراحی و تولید کانکس و تولید این محصول با استانداردهای جهانی بوده است و به مرور اقدام به توسعه کسب و کار خود و ورود به سایر قسمت ها و صنایع وابسته نمودیم.

خدمات ما

طراحی و تولید انواع کانکس اداری , مسکونی , ثابت و سیار

انواع کیوسک , دکه و اتاقک های ثابت و سیار

تولید انواع ورق های ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری

تولید انواع دیوار پیش ساخته

ساخت ویلای پیش ساخته در محل

ساختن آلاچیق از قدیم برای اسکان موقت یا دائم و فصلی از قدیم در زندگی بشر وجود داشته است . کانکس هم در حقیق نوعی از سازه های ساخته دست بشر میباشد که جهت اسکان موقت یا ثابت تولید میشود . در یک قیاس با ساختمان و سازه های بتونی براحتی میتوان نتیجه گرفت کانکس هم به لحاظ قیمت تمام شده , هم به لحاظ سرعت ساخت , هم قابلیت جابجایی و.. برتری های ویژه ای دارد.

منتقدان استفاده از کانکس ها برای اسکان دائم دلایلی چون سازه سبکتر , عایق کمتر در مقابل سرما و گرما را مثال میزنند که براحتی با ارتقاء تکنولوژهای ساخت و توجه سازنده به مبانی کیفی براحتی میتوان نتیجه گرفت عملا ساختمان پیش ساخته پانلی یا ورقی در مقایسه با نوع بتنی کاملا برتر میباشد.ا

فروش کانکس

ما تقریبا سعی کرده ایم طیف گسترده ای از محصولات سازه ای سیار و ثابت را برای پاسخگویی به نیازهای شما آماده کنیم . فروش کانکس در گروه صنعتی نوین هم بصورت فروش محصول نهایی و کامل شده است که برای استفاده صرفا نیازمند زیر سازی و نصب در محل میباشد . همچنین ما امکان فروش تجهیزات و ورق ها و اتصالات ساخت را هم داریم.

واقع فروش کانکس بیشتر در حوزه صنعت ساخت و ساز و ساختمان میباشد و تنها کاربرد آن اسکان و زندگی کارگران در آن میباشد تا در طی یک الی دو سالی که کار ساخت و ساز به طول می انجامد افراد و کارکنان بتوانند در آن زندگی موقتی داشته باشند.

کانکس امکان پشتیبانی از فصول گرم و سرد سال را دارد؟

ولی آیا کانکس توانایی پشتیبانی از فصل گرما و سرما را دارد چون به ظاهر  از جنس آهن است و این فلز هم جذب کننده سرما و گرما میباشد و شاید با خود فکر کنید که در فصل سرد زمستان داخل کانکس چه شاریط دمایی دارد و یا در گرمای 40 درجه که افراد اسکان داده شده در داخل باید آب پز شوند اما موضوع چیز دیگری است.

دکه روزنامه فروشی کانکس و کانتینر کانکس کانتینر کانتینر کانکس یش ساخته  کانکس سیار کانکس سازی قزوین تولید کننده انواع کانکس ثابت و سیار

کانکس در واقعیت اینگونه نیست درست است که ظاهرا کانکس با آهن ساخته شده اما متریال آن فقط فلز خالی نیست و عایق های بسیاری نیز در آن به کار رفته است.

مهمترین اجزای تشکیل دهنده کانکس

مهمترین عضو و جزء تشکیل دهنده کانکس ساندویچ پانل میباشد که در دیواره ها و سقف  از آن استفاده میشود که لایه عایقی بسیار قوی و مستحکمی در نظر گرفته میشود که هیچ راهی را برای نفوذ سرما و گرما ندارد در واقع دفع کننده آن هاست و در صورت تابش مستقیم نور خورشید از خود واکنشی در جهت راه دادن و نفوذ گرما نشان نمیدهد همچنین سرما هم نمیتواند روزنه ای برای ورود به داخل کانکس پیدا کند با این اوصاف متوجه شدید که این سازه ها بر خلاف تصورتان چقدر با اصول مهندسی طراحی و تولید شده است تا افراد ساکن در آن موجب اذیت و آزار نشوند

فروش محصولات با امکانات رفاهی مورد نظر شما

امکانات زیادی در کانکس ها تعبیه شده است مثلا پریز های برق و سیم کشی ها برقی و امکان نصب لوله آب نیز در کانکس وجود دارد تنها تفاوت کانکس با خانه این است که کانکس در ابعاد کوچکتری است و امکان حمل و نقل آن نیز وجود دارد. فروش کانکس ها در گروه نوین با امکانات رفاهی مورد نظر شما میباشد.

کانکس مدرسه

شما در داخل کانکس احساس هیچ کمبودی نمیکنید و میتوانید به راحتی در آن زندگی کنید خصوصا در نوع مسکونی و ویلایی که عمدتا برای باغ ها و باغچه ها مورد استفاده قرار میگیرد در کانکس ویلایی شما شاهد وجود آشپزخانه و سرویس بهداشتی و اتاق خواب ها هستید.

کانکس ساندویچ پانل

جهت دریافت مشاوره خرید کانکس ساندویچ پانل میتوانید با شماره تلفن های مجموعه تماس حاصل فرمائید و در صورت نیاز از مشاوره رایگان یکتاسازه بهره مند شوید همچنین برای آشنایی با انواع کانکس ساندویچ پانل و ابعاد آنها و یا لیست قیمت  به دفتر مرکزی و یا کارخانه مجموعه مراجعه حضوری فرمائید تا از نزدیک کانکس مورد نظرتان را انتخاب کنید و خرید خود را انجام دهید باخیالی آسوده به ما اعتماد کنید کانکس سازی نویــــــن هدف جلب رضایت مشتری را دارد و به هیچ عنوان قصد سودجویی را در روال کاری خود ندارد خوشبختانه از سوی سازمان صنفی  هم این مجموعه دارای تقدیرنامه های متعددی در زمینه تولید و فروش  است.

مشخصات محصولات ساندویچ پانلی

تا  همین چند سال قبل ما  شاهد این بودیم که برای اسکان موقت کارگران ساختمان یک اتاقک چندین متری کوچک را با آجر برای خود میساختند ولی این اتاق از هیچ ایمنی برخوردار نبود و ممکن بود بر اثر یک ضربه کوچک کاملا تخریب شود و بر روی افرادی که در داخل آن قرار دارند آوار شود پس منطقی تر آن است که از کانکس بهره بگیرند.از دیگر کاربرد های شاخص کانکس میتوان به پلیس راه های بین راهی اشاره کرد که برای خدمت رسانی به هموطنان همواره در داخل اینکانکس ها در فصل گرما و سرما زندگی میکنند علاوه بر کانکس پلیس یکی دیگر از مهمترین کاربردهایی که  میتواند داشته باشد و شما هم هر روزه در زندگی روزمره خود آنرا میبینید کانکس روزنامه فروشی است یا تحت عنوان دکه مطبوعاتی هم میتوان آنرا نامید. به طور خلاصه فروش کانکس دارای کاربردهای و ویژگی های بسیار زیادی میباشد که هر روزه هم با استقبال زیادی برای خرید آن فروشندگان مواجه میشوند به عبارتی به تازگی و رفته رفته  دارد جایگاه میگیرد.

کانکس های ساندویچ پانل دو رو ورق آلوزینک با فوم تزریقی پلی اورتان


1)شاسی کف : ازتیرآهن های نمره 14 و 16 و 18 ذوب آهن اصفهان با مشخصه حک شده یا  ESCO یا قوطی 10×10 سنگین.
2)اسکلت : استـراکچر از پروفیلهای 60×40 و 80×40 سنـگین 5/15 کیـلوئی با ضخامت 2 میل صادراتی  ساوه یا کارخانه جهان.
*جوشکاری ممتد در چندین نقطه با الکترود حرفه ای آما .
* اجرای ضد زنگ زینکرومات به ضخامت 80 میکرون بر روی کل سازه.
* مینیمم اندازه قیدهاcm 50 درکف برای جلوگیری  از صدا و لرزش بر اساس محاسبات مهندسین سازه.
3) پوشش خارجی و داخلی و سقف : از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق آلوزینک با ضخامت 4 یا 6 سانتی متر
و آب بندی درزهای overlap سقف با چسب ماستیک یا آکواریوم .
4)عایق:از جنس پلی اورتان تزریقی آگوستیک فشرده cm4 ضد حریق و سرماو گرما
با دانسیته 40 مترمکعب (عایق حرارتی، صوتی).
5) درب: بیرونی از جنس U.P.V.C درجه یک جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و داخلی از جنس HDF.
*پنجره ها : از جنس  U.P.V.C بازشو با شیشه های دو جداره مجهز به گاز آرگون به سایز 78×150
*آبچکان بالای درب و پنجره ها جهت جلوگیری از نفوذ باران به داخل کانکس .
*تعداد پنجره ها در کانکس های بطول 4و6متری 2 پنجره و در کانکسهای بطول 8و10و12 متری 4پنجره
*تعداد پنجره ها در کیوسک های نگهبانی 3 ضلع پنجره خور جهت اشراف کامل نگهبان به محیط.
6)تخته کف : از جنس تخته سه لائی 18 میل واتر پروف FARLINPLEX ضد خش یا Korindo اندونزی درجه یک .
*کفپوش :  پارکت چوب پلاست 3 میل پر تردد قابل شستشو (محصولی از P.V.C و پودر چوب مقاوم نسوز ، ضد موریانه و ضد رطوبت)

7)هوک : از میلگرد نمره 20 با دو یا چهار قلاب روی  سقف و چهار قلاب در کف جهت مهار کانکس بر روی تریلی .
8) پرچ :تمامی اتصالات از پرچ های فولادی شرکت پرچ ساز با فواصلcm5
یا پیچهای سرمته ای کونیک داربرای اطمینان  از کنده نشدن ورقها در حین حمل و نقل .
9) سیستم روشنایی : بـا مهتابی دوبـل ، کلید و پریز و چراغ تونلی  درجه یک  بالای درب ورودی
و سیم کشی داخل داکت P.V.C و با کابـل 5/2×2 و پریز کولر M.Kبا جعبه تقسیم سوکت خور ارت دار.
10)رنگ : رنگ آمیزی کانکس و تنوع رنگهای روغنی به ضخامت 80 میکرون  طبق سلیقه مشتری . 11)اشانتیون : محل ایجاد دریچه کولر ، نصب کپسول آتش نشانی ، پرده عمودی لوردراپه، جعبه کمکهای اولیه و حفاظ پنجره ها.

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس طرح چوب

کانکس های P.V.C طرح چوب روکشدارلمینت خور با ارتفاع در تاج cm50/2(لوکس)


1)شاسی کف:
 ازتیرآهن های نمره 14 ، 16 و 18 با برند حک شدهESCO تنها مشخصه ذوب آهن اصفهان
2)اسکلت : استـراکچر از پروفیلهای 40*40، 60*40  و 80*40 سنـگین 5/15 کیـلوئی ضخامت 2 میل صـادراتـی سـاوه یا کارخانه جهان.
* اجرای ضد زنگ زینکرومات به ضخامت 80 میکرون بر روی کل سازه .
* جوشکاری ممتد در چندین نقطه با الکترود حرفه ای آما.
* مینیمم اندازه قیدها50×50 و تودلیها 40×40 در کف برای جلوگیری از ایجاد صدا و لرزش بر اساس محاسبات مهندسین سازه.
3)ورق بدنه : از گالوانیزه فرم دار 5/0 دو طرف رنگ کوره ای فولاد مبارکه سپاهان.
* سقف : بصورت تاج دار با مکمل پوششی از ورق سینوسی کرکره ای با چراغهای هالوژن دور تا دور و آبرو بصورت ناودانی.
4)عایق : از پلی استایرن آکوستیک cm 4 ضد حریق با  دانسیته بالا (عایق صوتی،حرارتی).
5) پوشش داخلی : با P.V.C دو جداره روکشدار لمینت خور (ضد اشتعال و دارای استاندارد CE اروپا).
* تخته کوبی بدنه و سقف زیر دیوارپوش بصورت نواری جهت استحکام دیوارپوش و عدم ریزش سقف و عایق.
6)درب: بیرونی از جنسU.P.V.C درجه یک و داخلی ازجنس H.D.F .
* پنجره ها : از جنس U.P.V.C دو جداره بازشو مجهز به گاز آرگون به سایز 87×150.
* تعداد پنجره ها در کانکس های بطول 4 و 6 متری2 پنجره  و در کانکس های بطول  8 ، 10 و 12 متری4پنجره .
* تعداد پنجره ها در کیوسک های نگهبانی 3 ضلع پنجره خورجهت اشراف کامل نگهبان به محیط.
7) کف : از تخته سه لائی 18 میل واتر پروف FARLINPLEX ضد خش یا Korindo اندونزی درجه یک .
*  کفپوش : از پارکت چوب پلاست (ترکیبی از P.V.C و پودر چوب مقاوم نسوز  ضد موریانه و ضد رطوبت )
8) هوک : از میلگرد نمره 18 با دو یا چهار قلاب روی سقف و چهار قلاب در کف جهت مهار کانکس روی تریلی .
9) پرچ : اتصالات از پرچ های فولادی شرکت پرچ ساز با فواصلcm5یا پیچهای سرمته ای کونیک داربرای اطمینان  از کنده نشدن ورقها در حین حمل و نقل .
10) سیستم روشنایی : بـا مهتابی دوبـل و کلید و پریز و چراغ تونلی  درجه یک بالای درب ورودی.سیم کشی داخل داکت PVC با کابـل 5/2*2 و پریز کولر M.K با جعبه تقسیم سوکت خور ارت دار.
11)سرویس بهداشتی : بدنه داخلی از  P.V.C وکف کابین ها و راهرو  از سرامیک درجه یک و تعبیه فلاشتانک داخل کابین ها .
* روشوئی از نوع کُرد یا پارس سرام  به همراه توالـت ایرانی یا فـرنگی با لوله کشی سرد و گرم .
* کلیه شیرآلات مارک قهرمان یا شیبه میباشد .
12) آبدارخانه : شامل کابینت بالا و پایین M.D.F با  لوله کشی سرد و گرم .
13)چرخدار کردن: بصورت تک محور یا دو محور با شاسی و مالبند و اکسل گردون با  چرخهای پیکانی یا لندروری
( بنا به درخواست مشتری با افزایش هزینه).
14)رنگ : رنگ آمیزی با تنوع رنگهای روغنی به ضخامت 80 میکرون  طبق سلیقه مشتری .
15)اشانتیون : ایجاد دریچه کولر ،  نصب کپسول آتش نشانی ، پرده لوردراپه ، جعبه کمکهای اولیه و حفاظ پنجره ها .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *