فروش تری دی پنل در تمام کشور

تلفن تماس 24 ساعته : 09129251794

تلفن تماس شمال : 09115764800

تلفن تماس تولید : 09108741227

کارخانه : شهریار / شهرک صنعتی شهریار / پ 8

 

لینک تلگرام

تری دی پانل

تکنولوژی و تجهیزات روز شاتکریت را از ما بخواهید.

تکنولوژی بتن پاشی یا همان شاتکریت با استفاده از دستگاه های مدرن ما را قادر میسازد تا پروژه هایی را تا همین چند وقت پیش نشدنی , غیر ممکن , رویا پردازانه و .. بودن را براحتی اجرایی کنیم . و تونل هایی بزنیم از زیر گسل های بسیار سست و در حال ریزش و بسیار پروژه های عمرانی و ساختمان سازی دیگر که در پرتو پیشرفت تکنولوژی در زمینه بتن پاشی وشاتکریت فراهم شده است .

قبول سفارش اجرا از سراسر کشور

اجرای بتن پاشی و شاتکریت خشک و تر با دستگاه های 2018

اجرای شاتکریت

گروه شاتکریت ارام 09129251794

شاتکریت

گروه ساختمانی مهندس حسنی ارائه دهنده خدمات شاتکریت و بتن پاشی در سراسر کشور

گروه مهندس حسنی  آماده ارائه و اجرای شاتکریت در سراسر کشور میباشد . خدماتی متمایز با تجهیزاتی مدرن را از ما بخواهید .

اما بیشترین کاربرد بتن پاشی در سالهای اخیر در معادن و ایستگاه های حمل و نقل و همچنین دیواره های تونل ها بوده است یکی از دلایل استفاده از آن این است که شاتکریت میتواند سطوح ناهموار را براحتی صاف و صیق سازد و تمامی حفره ها را پوشش دهد.
اما  دارای معایبی هم نیز میباشد که از جمله آنها میتوان به گردو غبار ناشی از پراکندگی ذرات و پاشیدگی آنها. مسئله بعدی هیدراته نشدن و یا بدلیل نچسبیدن ملات مقدار زیادی از آن به هدر میرود.

گروه خدمات ساختمانی مهندس حسنی

گروه ساختمانی مهندس حسنی به پشتوانه استفاده از تجهیزات مدرن شاتکریت و پاشش بتن منطبق با تکنولوژی روز اروپا و استفاده از نیروها و مهندسان با تجربه و آگاه به دانش روز آماده ارائه خدمات شاتکریت در سراسر کشور میباشد .

شاتکریت

برای دریافت مشاوره و درخواست بازدید از محل با شماره های زیر تماس بگیرید.

09129251794

09115764800

09108741227

09122093892

آیا بتن پاشی همان شاتکریت است؟

یکی از تکنولوژی هایی که نقش بسزایی در افزایش سرعت پروژه های ساختمانی و راه سازی و تونل سازی داشته استمیباشد . پروسه بتن پاشی به دو روش خشک و تر قابل اجرا میباشد .

گروه ساختمانی مهندس حسنی با بهره گیری از دستگاه های مدرن پاشش بتن آماده است تا در پروژه های ساخت و ساز شما ورود کرده و خدمات مورد نیازتان را با استانداردهای روز اروپا ارائه دهد.

بتن پاشی مخلوط تر

در این روش نیز بتون مورد نظر و آماده داخل دستگاه ریخته میشود و توسط لوله انتقال و نازل به محل مورد نظر پاشیده میشود. که به طور معمول برای بتن پاشی برای دیوار های بتنی انجام میگیرد.

بتن پاشی مخلوط خشک

بتن پاشی بهروش مخلوط خشک : در این روش شاتکریت اب مورد نیاز هنگام خروج در سر نازل افزوده میگردد.که ممکن است اب به همه دانه ها نرسد.

استفاده از دستگاه های مدرن

امروزه در مقایسه با روش های قدیمی اجرای شات کریت به این موضوع پی میبریم که وجود دستگاه ها و تجهیزات مدرن تا چه حدی میتوان سرعت و دقت را در زمان اجرای شاتکریت بالا برد؛

بر فرض مثال روش هایی نوین جهت مخلوط کردن موا اولیه و روش هایی پاشیدن آن توسط دستگاه های مکانیکی توانسته است تا حد بسیار زیادی باعث سهولت در انجام کار شود.

اجرای شاتکریت

شاتکریت

در قدم اول قصد داریم تا به تشریح و توصیف شاتکریت و فرایند اجرای شاتکریت بپردازیم.در واقع اینکار یک نوع بتون میباشد که از مصالح مختلفی همچون سیمان ماسه و شن تشکیل شده است که به کمک پمپ در محل مورد نظر پاشیده میشود.اصطلاحا به  بتن پاشی نیز میگویند.

موارد اجرا

شاتکریت موارد اجرا و کاربردهای بسیار بالایی دارد که از جمله آنها میتوان به تونل ها صنعت سد سازی ساخت دیواره های رودخانه ها و کانال های آب در پل ها و همچنین نماسازی و استخر ها اشاره کرد.
برای اجرا  از دستگاه مخصوصی استفاده میشود که میتوان به بتن پاش خشک و بتن پاش تر و همچنین پاشش مواد نسوز که به اصطلاح به آن گانینگ نیز میگویند اشاره کرد.عمل بتن پاشی وسیله هوای بسیار فشرده انجام میگیرد.

روش های اجرا

در حال حاظر شاتکریت به دو صورت مخلوط خشک و مخلوط تر نیز مورد استفاده قرار میگیرد. البته روش های اجرا بر حسب تجهیزات مورد استفاده و نیروهای فنی میتواند تفاوت های جزئی در فرایند و روش کار را شامل شود

تفاوت دو روش خشک و تر

این روش در مقایسه با روش خشک هم به صرفه تر میباشد و هم در مدت زمان کمتری قابل اجراست و همچنین سهولت بیشتری در انجام دارد. در حالی که درصد بالایی از خدمات صنایع را شات کریت تر تامین میکند.همچنین روش تر باعث چسبندگی بین یتن و میلگرد نیز میگردد.

تاریخچه اجرا

تاریخچه به سال۱۹۷۰ برمیگردد که بیشترین کاربرد آن به ترمیم بافت های بتونی و سیمانی دیواره ها برمی گردد و همچنین برای مرمت ساختمان های قدیمی و بافت های بتونی فرسوده نیز مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع متریال  بعنوان ملات سیمانی میباشد که با سرعتی بسیار بالا توسط هوای فشرده روی سطح مورد نظر پاشیده میشود.یکی از مهم ترین مزیت های شات کریت عدم نیاز به قالب بندی میباشد.

مزایای استفاده:

– امکان اجرای سازه‌های بتنی با اشکال منحنی ، مدور و غیر منظم (مثل استخر و آبگیر) – امکان تثبیت کوه‌ها و صخره‌ها با پوشاندن آنها با یک شبکه مش و پاشیدن بتن روی آنها

– روکش کردن پایه پلها و لاینینگ تونل‌ها با بتن پاشی

– افزایش ضخامت لوله‌های بتنی در محیطهای خورنده و خطرناک در مقابل آتش

– مقاومت مکانیکی بهتر نسبت به شاتکریت مخلوط خشک

– چسبندگی و مقاومت بهتر بین بتن و میلگرد در شاتکریت

– کاهش نفوذ پزیری و آب بندی مناسب

موارد استفاده و کاربرد بتن پاشی و شاتکریت WMS

یکی از کاربردهای وسیع شاتکریت WMS که نیاز به تخصص زیاد ندارد، احداث استخر و آبگیر است . در این حالت ، به علت فشار بالای هوا، آب بندی به خوبی انجام شده و نفوذ پذیری بسیار کم می شود .

از کاربردهای دیگر شاتکریت WMS در تعمیرات سدها است . از این نوع شاتکریت می توان در اجرای سرریزها ، لاینینگ تونلهای انحراف ، روکش کردن بدنه سد (بمنظور تقویت سازه‌ای) و تثبیت دیوارهای حایل و کوه‌های اطراف سد استفاده کرد .

در سالهای اخیر کاربرد شاتکریت در معادن زیرزمینی ، نگهداری حفریات دائمی از قبیل جاده های مورب ، راهروهای اصلی حمل و نقل ، ایستگاههای چاه و حجره های زیرزمینی سنگ شکن است . بازسازی پیچ سنگها و توری های متداول در سیستمم نگهداری ممکن است مشکل ساز و گران باشد. تعداد حفریات زیرزمینی که بلافاصله بعد از حفاری شاتکریت می شوند روبه فزونی است. مسلح ساختن شاتکریت با الیاف فولادی یکی از مهمترین عوامل در گسترش کاربرد شاتکریت است زیرا کار طاقت فرسای نصب توری را کاهش می دهد.

استفاده در تونل سازی

یکی از مهمترین تکنولوژی های نوین پروژه های تونل سازی اجرای شاتکریت میباشد . این روش که انقلابی در اجرای پروژه های عمرانی بوده  را میتوان کم هزینه ترین راه برای تثبیت و پایدار کردن زمین نامید .شاتکریت توسط گروه ساختمانی مهندسس حسنی با استفاده از تجهیزات مدرن پذیرفته میشود . میتوانید برای استعلام قیمت ها , مشاهده سوابق اجرایی و دریافتت مشاوره رایگان با دفتر مرکزی یا کارشناسان ما تماس بگیرید.

لیست قیمت  و تعرفه ها

شماره های تماس برای درخواست تعرفه و  لیست قیمت و سفارش اجرای شاتکریت اجرای انواع پروژه های بتن پاشی  توسط گروه ساختمانی مهندس حسنی با استفاده از تجهیزات مدرن پذیرفته میشود. بهترین قیمت شات کریت خشک با مشاوره رایگان در سراسر کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *