روش نصب تری دی پانل

09129251794

09115764800

فروش تری دی پنل در تمام کشور

تلفن تماس 24 ساعته : 09129251794

تلفن تماس شمال : 09115764800

تلفن تماس تولید : 09108741227

کارخانه : شهریار / شهرک صنعتی شهریار / پ 8

 

لینک تلگرام

تری دی پانل

 

روش نصب تری دی پانل
همانطور که میدانید تری دی پانل در حوزه دیوار های پیش ساخته قرار میگیرد جزو برترین و بهترین مصالح کاربردی در صنعت ساختمان میباشد که توانسته است جایگاه مناسبی را در این حوزه پیدا کند اما در واقع تری دی پانل بعنوان یک لایه عایق نیز میتواند عمل کند.همچنین نصب تری دی پانل نیز با دیوار چینی کمی متفاوت است و نیازمند توجه و دقت بسیار زیادی است و در جهت نصب تری دی پانل بایستی از افراد و کارگران خبره در این زمینه استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم با روش نصب تری دی پانل اشنا شویم در واقع نصب تری دی پانل نیازی به زیر سازی و عملیات خاصی ندارد و قطعات و به اصطلاح تایل های آن در ابعاد مختلفی در بازار عرضه میگردند که پس از خریداری میتوان آنها را در کنار یکدیگر جهت نصب قرار داد و توسط سایر تجهیزات فلزی آنها را مهار کرد. سپس پس از نصب تری دی پانل میتوان جهت پوشاندن آن از عملیات بتن پاشی و به اصطلاح شاتکریت بهره برد تا سطح تری دی پانل نیز پوشیده شود و به اصطلاح عایق بتونی بر روی آن قرار گیرد.در واقع روش نصب تری دی پانل کمی متفاوت تر میباشد زیرا با ورود هرگونه مصالح جدید و نوین به بازار باید روش های بکارگیری آن نیز هم بروز رسانی شود.
تری دی پانل بعنوان یک دیوار پیش ساخته است که از دو قسمت پلی استایرن نسوز (یونولیت) و صفحات های پیش جوش فولادی تشکیل شده است که بوسیله مفتولهای فلزی به یکدیگر متصل می باشد که با نصب و شاتکریت روی آن از تلفیق دو شبکه فولادی و بتن، سازه بسیار مقاوم و محکمی بدست می آید.
مشخصات فنی تری دی پانل: فولاد مصرفی در شبکه جوش‌شده از نوع سرد کشیده شده ساده بدون آج است. قطر اسمی مفتول‌های شبکه جوش‌شده از ۲/۵ تا ۶ میلیمتر است (برای دیوارهای غیر باربر استفاده از مفتول به قطر ۲ میلیمتر مجاز است). مقاومت کششی مفتول‌ها برای دیوارهای باربر ۴۰۰۰ و برای دیوارهای غیر باربر حداقل ۳۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی‌متر مربع باشد.
مزایای تری دی پانل:

هزینه پایین در قیاس با سایر مصالح
روش نصب تری دی پانل ساده میباشد
دارای وزن بسیار پایینی میباشد
حمل و نقل آن نیز راحت میباشد
بعنوان عایق حرارتی و برودتی در نظر گرفته میشود
کاهش در هزینه بکارگیری از نیروی انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *