تلفن های تماس :

جهت سفارش تماس حاصل فرمایید

تری دی پانل، اجرای شاتکریت ، ساندویچ پانل، فوم سقفی، مش و مفتول

تماس 24 ساعته : 09129251794

تماس شمال : 09115764800

تری دی پانل

لینک تلگرام

تاریخچه تری دی پنل

واژه تری دی به معنای سه بعدی میباشد و کاربردهای بسیاری را در زمینه های مختلف داراست اما یکی از مهمترین آنها در مصالح میباشد برای مثال تری دی پانل,تری دی وال و سایر عبارات و کلمات مشابه اما قصد داریم تا شما را با تک تک آنها اشنا سازیم و معنا و کاربرد واقعی هر کدام را علاوه بر توضیح به تصویر بکشیم.مقالات و مطالب متعددی در زمینه تری دی پانل و پنل در دنیای اینترنت وجود دارد اما به جرئت میتوان گفت که درصد بسیار بالایی از آنها جامع نیستند و به صورت کاملا صریح و واضح توصیف نشده اند. اما هدف ما این است تا شما را با تری دی پانل به صورت کاملا واضح و علمی آشنا سازیم.

تری دی پانل

تری دی پانل

تری دی پانل چندی است که روانه بازار شده است اما در اوایل ظهور آن اغلب افراد تریدی را در خرید آن داشتند زیرا آشنایی کاملی را با آن نداشتند و یا اینکه به قول معروف تری دی پنل جواب پس نداده بود و باید برخی به اصطلاح موش آزمایشگاهی میشدند و برای اولین بار از آن استفاده میکردند تا با ویژگی های آن آشنا میشدند. اما این مسائل و مشکلات پیرامون آن دور از ذهن نیست و طبیعی میباشد که هر کالایی که برای اولین بار روانه بازار میشود با استقبال کمی برخوردار شود. تری دی پانل نیز از این موضوع بی بهره نیست. تری دی پانل نیز برای سهولت در ساخت و ساز بوجود آمد و مناسب ساخت مجموعه های عظیم میباشد.ساختار تری دی پانل به گونه ای است که از هرگونه واکنش و خدشه های منفی جلوگیری میکند.

ویژگی های تری دی پانل

در قدیم الایام تفکر بر این بود که مصالح ساختمان که به کار میگرفتند بسیار مناسب بود و هیچوقت محصولی مثل آجر نمیتواند مادر ساخت و ساز باشد اما این تفکر کاملا اشتباه است و خوشبختانه علم مهندسی عمران و زمین و خاک به قدری پیشرفت کرده است و به حدی اسناد و مدارک وجود دارد تا بتوان تمامی تفکرات دیرینه را نقض کرد.مصالح قدیمی ویژگی و یا خصوصیت بارزی را دارا نبودند اما با وجود مهندسان عمران و ساختمان و معماری مصالح نوینی ابداع شد که جامه عمل را بر تمامی شواهد پوشاند و ثابت کرد که برای مثال تری دی پانل یکی از آنها بود. تری دی پنل دارای خصوصیت های زیادی میباشد که قصد دارم تا تک تک آنها را نام ببریم.

تری دی وال

تری دی پنل

1-کاهش فشار و وزن بر روی اسکلت ساختمان

2-حمل آسان زیرا ابعاد آن به گونه ای طراحی شده است تا به راحتی آنرا با هر وسیله ای و به هر مکانی حمل کنید

3-یک لایه عایق ( با نصب تری دی پانل دیگر نیازی نیست تا اقدام به تهیه و خرید و نصب عایق های صوتی و برودتی کنید زیرا تری دی پنل به صورت خودکار این خاصیت را داراست.)

4-مقاوم و مستحکم در برابر لرزش های ناشی از زمین لرزه ( تشعشات زلزله,ضربات شدید)

5-استفاده از حداقل نیروی انسانی در مرحله اجرا و نصب

6-صرفه جویی در زمان و هزینه ها چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم

7-یکپارچگی و همواری تری دی پانل.

قیمت تری دی پانل

برای خرید تری دی پانل کافیست یک جستجوی کوچک در اینترنت داشته باشید,شاهد فروشندگان بسیاری هستید که در این حوزه فعالیت دارند اما کمتر کسی را میتوان یافت که تبحر خاصی را در این حیطه شغلی داشته باشد و اغلب آنها به دنبال سودجویی میباشند.قیمت تری دی پانل نیز باید بسیار رقابتی باشد تا موجب جذب مشتری شود فروشندگان و تولید کنندگان بسیاری هستند که اقدام به فروش و ارائه قیمت تری دی پانل میکنند و سعی میکنند که با ارائه قیمت پائین تر مشتریان را به سمت خود جذب کنند. اما کاهش قیمت تری دی پانل تا حد بالا موجب میشود تا به صورت خودکار از کیفیت آن هم بکاهد به عبارت دیگر برخی از مجموعه ها قیمت را فدای کیفیت میکنند و پس از فروش تری دی پانل و نصب و اجرا آن توسط مشتری در گذر زمان محصول دچار فرسایش میشود و به طور کامل مقاومت خود را از دست میدهد و کارآیی قبلی خود را ندارد.

فروش تری دی پانل

بهترین گزینه برای خرید تری دی پانل اعتماد به تولیدکنندگان و واردکنندگان برتر تری دی پنل میباشد برای دسترسی به این شرکت ها میتوانید از طریق بانک های اطلاعاتی مشاغل ساختمانی و کارخانه جات افراد خبره و طراحان و سازندگان برتر و باسابقه تری دی پانل را بیابید و با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.یکی از این مجموعه های برتر و در حوزه فروش تری دی پانل  میباشد که با سالها تجربه این امکان را برای مشتریان و خریداران فراهم کرده است تا به راحتی و بدون هیچ شک و تردیدی خرید کنند.

دیوار پیش ساخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *