تولید و فروش ⁠⁠⁠ 3D PANEL

تماس 24 ساعته جهت سفارش:

09129251794

لینک تلگرام

تری دی پانل، اجرای شاتکریت ، ساندویچ پانل، فوم سقفی، مش و مفتول
09129251794

09115764800

با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه تولید تری دی پانل

شرکت تری دی پنل  دارای بزرگترین و مدرنترین خط تولید تری دی پانل و پلاستوفوم و توانایی تولید روزانه بیش 2000 متر مربع از انواع پانل در روز , و همراه با اکیپ کامل اجرایی مجرب.
تری دی پانل ترکیبی است از شبکه های مش در طرفین پانل که این شبکه هاتشکیل شده از مفتولهای 3mm که به روش کششی سرد از مفتول 6/5mmتهیه شده است و در جهت ارتقا کیفیت جوش این مفتولها به صورت اسید شورشده میباشند و با تکنولوژی جوشهای نقطه ای به صورت شبکه در آمده است وصفحه EPS(پلی استایرن) با ضخامت 3-20 cm در بین شبکه جوش شده قرارمیگیرد و شبکه های مش طرفین پانل توسط خرپاهای مورب (مفتولهای برشگیر)به یکدیگر جوش میشوند تا استحکام خود را تواماً از ترکیب فولاد و بتن بدستآورندو همانند یک قطعه بتن آرمه عمل نماید.
این گروه تولیدی با 10سال سابقه فعالیت در زمینه صنعت ساختمان و انجام بیش از 1000 پروژه مختلف با سازه تری دی پانل افتخار دارد که در خدمت هموطنان عزیز باشد. با توجه به اهمیت روز افزون انرژی و نگرانی در رابطه با بهای تمام شده آن برای خانوارها یا صاحبان صنایع بدیهی است که نگرش در مورد مصالح مصرفی در ساختمان نیز تغییر یابد.در میان تمام مصالح جدید ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف تولیدی جهت اجرای دیوارها (پیرامونی و داخلی) بهترین گزینه ای که با سیستم سنتی ساخت رایج در کشور نیز همخوانی داشته باشد بی تردید سازه 3d panel می باشد که علاوه بر استحکام -عایق بسیار موثری در برابر صدا و حرارت می باشد.

تماس با ما

سازه ها و دیوار پیش ساخته سبک یونولیتی ، که به 3d پانل یا تری دی پانل پانل نیز مشهور است از پدیده های جدید در تکنولوژی ساخت و ساز است که در بسیاری از کشورهای پیشرفته با استقبال فراوانی روبرو گشته است .


تری دی پانل - 3d پانلساندویچ پانل از دو لایه شبکه فلزی مش (mesh) در طرفین و یک لایه فوم پلی استارین ( foam polystyrene ) کند سوز در وسط تشکیل شده است . بطوری که در دیوار پیش ساخته این سه لایه توسط مفتول های جانبی (sher coonnector ) به یکدیگر متصل شده است .                           

قطعات از پیش ساخته شده و به محل اجرای ساختمان حمل می شوند و پس از نصب دیوارها و سقف ، طرفین آن با بتن پاشی ( shatcrete ) اندود می شود .
در این سیستم چون دیوارها و سقف بصورت یکپارچه و به شکل باکس ( Box ) است ، بنابر این توزیع بارها و مقاومت در برابر نیروهای خارجی بویژه زلزله تقریبا یکنواخت و همگن می باشد

دیوار پیش ساخته یونولیتی

قیمت دیوار پیش ساخته یونولیتی تری دی پانل | قیمت دیوار پانل تری دی  | قیمتهای دیوار تری دی پانل  | قیمت روز دیوار تری دی پانل | قیمت دیوار تری دی پانل

گروه تولیدی (تری دی پانل حسنی)با 10سال سابقه فعالیت در زمینه صنعت ساختمان  و انجام بیش از 100 پروژه مختلف با سازه 3d panel افتخار دارد که در خدمت هموطنان عزیز باشد.

با توجه به اهمیت روز افزون انرژی و نگرانی در رابطه با بهای تمام شده آن برای خانوارها یا صاحبان صنایع بدیهی است که نگرش در مورد مصالح مصرفی در ساختمان نیز تغییر یابد.در میان تمام مصالح جدید ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف تولیدی جهت اجرای دیوارها (پیرامونی و داخلی) بهترین گزینه ای که با سیستم سنتی ساخت رایج در کشور نیز همخوانی داشته باشد بی تردید سازه 3d panel می باشد.

مهمترین ویژگیهای یک دیوار پیش ساخته

بطور کلی دیوار پیش ساخته یونولیتی علاوه بر استحکام -عایق بسیار موثری در برابر صدا و حرارت می باشد.البته استفاده همزمان ار پنجره دوجداره و دیوار 3d به هر چه بهتر انجام شدن ذخیره انرژی کمک شایانی می نماید.بدین سبب این گروه تولیدی با راه اندازی خط تولید پنجره های دوجداره upvc مشتریان خود را در انجام پروژه های خود یاری نموده است.

تاریخچه استفاده از دیوار پیش ساخته

بیش از ۴۰ سال است که در کشورهای پیشرفته استفاده از دیوار پیش ساخته و تری دی پانل متداول گردیده است. استفاده از این گونه پانل‌ها در دهه ۵۰ در ایران نیز مطرح گردید که به دلایلی تا اواسط دهه ۷۰ پیشرفت زیادی نداشته است. اما اخیراً توجه زیادی به آن شده و سازمان زمین و مسکن هم در سال‌های ۸۰ و ۱۳۸۱ با انتشار دو جلد دفترچه راهنما و مشخصات فنی پانل‌های تری دی وال، در راه شناساندن آن سعی زیادی نموده است.

3D پانل

تریدی پانل یک المان پیش ساخته متشکل از یک هسته عایق که یونولیت نام دارد تشکیل شده بین دو شبکه ساخته شده از مفتول و اعضای خرپایی قرار گرفته که دو شبکه فلزی را به طور مناسبی به هم وصل می‌کند.

مشخصات فنی

شبکه استاندارد از مفتول شماره ۵/۲ تا ۵/۳ میلی‌متر تا حداکثر ۸ میلی‌متر می‌باشد که با چشمه‌های ۵× ۵ سانتیمتر ساخته می‌شود. پوشش‌های بتنی از حداقل ۳سانتیمتر تا ۵/۵ سانتیمتر می‌باشد که با توجه به باربر بودن دیوارها متفاوت می‌باشد.

ابعاد استاندارد پانل‌ها به عرض ۲۰۰/۱ متر و ارتفاع ۷۰/۲ به بالا ساخته می‌شود که بسته به مورد استفاده قابل تفسیر می‌باشد بتن پاشیده شده روی پانل‌ها به مقاومت حداقل mpa20 برای پانل‌هلی باربر و mpa15 برای دیوارهای غیر باربر استفاده می‌شود. مقاومت کششی مفتول مورد استفاده kg/cm2 4000 برای پانل‌های باربروkg/cm2 3000 برای پانل‌های غیر باربر می‌باشد عایق استفاده شده از نوع پلی‌استایرن منبسط شده با دانستیه تشکیل شده که حداکثر شاخص گسترش شعله ۲۵ و حداکثر شاخص گسترش دود آن ۴۵۰ می‌باشد.

ویژگی‌های پیش ساخته تری دی پنل

پانل‌های سه بعدی با استفاده از نوع نسوز عایق پلی‌استایرنی (یونولیت یا کندسوز) خواص مفید بسیاری از جمله وزن کم، عایق صوتی و حرارتی (گرمایشی و سرمایشی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد)، استحکام و یکپارچگی مطلوب، سرعت در نصب (۵۰٪ سریع‌تر)، شکل‌پذیری و انعطاف‌پذیری مناسب و مقاومت در برابر زمین لرزه و فشار باد (تا ۴۰۰کیلومتر در ساعت) دارند.

3d استحکام پانل

دلیل استحکام دیوارتری دی پانل خرپای موربی می‌باشد که از هر دو طرف به وسیله جوش به مش محکم گردیده و امکان انتقال نیروهای وارده را به صورت عملی به هر طرف میسر می‌سازد.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیوارهای سه بعدی، استحکام بی نظیر آن است که در نتیجه طراحی مناسب سیستم سه بعدی در تحمل وزن و عملکرد صحیح نقطه جوش‌ها در شبکه از طریق خرپاهای کشیده شده که کاملاً از هر نقطه به نقطه بعدی جوش شده و تعداد زیاد نقاط جوش بین هر دو خرپا و مش باعث تقویت شبکه گردیده است.

استحکام دیوارهای تری دی پانل امکان عملیات نصب را آسان می‌نماید زیرا:

  1. خم شدن و شکستن دیوارها رخ نمی‌دهد.
  2. برای حفظ دیوارها در وضعیت مورد نظر نیروی زیادی لازم است.
  3. نصب درب و پنجره‌ها آسان می‌باشد.
  4. نصب وسایل مورد نیاز از تشکیل لوله‌های آب و برق و غیره ساده و سریع می‌باشد

دیوار پیش ساخته 3d ضد حریق

مقاومت دیوار پیش ساخته یونولیتی 3d پانل یا  تری دی پانل در برابر آتش به اندازه شبکه سیمی و ضخامت بتن بستگی داردمدل پانل بر اساس کد Astm- E84 مورد آزمایش قرار گرفت. نتیجه آزمایش بدین شرح بود که پانل به ضخامت ۵/۲ اینچ و روکاری در هر طرف ۵/۱ اینچ در هر طرف ۵/۱ساعت دوام داشته و پانل خارجی به ضخامت ۵/۲ و روکاری ۲ اینچ در هر طرف ساعت دوام داشت.

هر مقدار بتن در هر طرف بیشتر باشد مقاومت در برابر حریق نیز افزایش یافته ولی هسته به هیچ عنوان نمی‌سوزد.

تری دی پنل

پانل‌های تری دی پانل دیواری

  • دیواری باربر: پانل‌های دیواری باربر را در دیوار سوله‌ها و ساختمان‌های صنعتی، دیوارهای محوطه، ساختمان‌های بدون استفاده از سازهای{فلزی. بتن ارمه} (که معمولاً یک یا دو طبقه و عمدتاً در انبوه سازی‌ها است) و… استفاده می‌کنند
  • دیواری غیر باربر: پانل‌های دیواری غیر باربر را در دیوارهای خارجی و داخلی کلیه ساختمان‌هایی که دارای سازه (اسکلت) فلزی یا بتنی هستند، اجرا می‌نمایند و به دلیل سبک و عایق بودن و… در برج‌ها بسیار کاربرد دارد.

تری دی پانل سه بعدی سقفی

عرض پانل‌های سقفی بین ۸۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر می‌باشد. ضخامت عایق پلی استایرن{یونولیت} بکار رفته ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر است و سقف به صورت تیرچه و پانل اجرا می‌شود. ضخامت بتن روی پانل سقف، ۵ تا ۷ سانتیمتر می‌باشد و دیگر جزئیات طبق نقشه‌های محاسباتی مربوطه خواهد بود

3dمزایای تری دی پانل .

  • کاهش وزن ساختمان به علت سبکی سقف و دیوارهای ساخته شده از پانل سه بعدی
  • سرعت حمل و نقل و سهولت بالا کشیدن پانل ها در ساختمانهای مرتفع
  • مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله به علت یکپارچگی سازه
  • عایق در برابر حرارت ، برودت و رطوبت و صدا .
  • مقاوم در برابر آتش سوزی به علت وجود قشرهای بتنی طرفین پانل .
  • نفوذ ناپذیری ساختمان در برابر حشرات .
  • امکان حمل و نقل و بکارگیری دیوار پانل در مناطق صعب العبور جهت احداث ساختمان .
  • کاهش وزن آهن و بتن مصرفی 8
  • دستیابی به فضای مفید بیشتر به علت ضخامت ناچیز دیوارهای سه بعدی .
  • آزادی عمل در اجرای طرحهای متنوع و هرگونه نماسازی داخلی و خارجی در سیستم های قوسی و سینوسی ، به علت انعطاف پذیری قطعات پیش ساخته دیوارهای سه بعدی .
  • صرفه جویی در هزینه فونداسیون وشناژ و اسکلت ساختمانهای بلند مرتبه به دلیل وزن اندک سقف و دیوارهای پانل .( از700کیلوگرم به 280کیلوگرم کاهش می یابد . )
  • صرفه جویی در هزینه تهویه مطبوع ساختمان در گرمایی 50% یا سرمایی 80به دلیل ججلوگیری از تبدیل حرارت ویابرودت ،درنتیجه صرف انرژی کمتر اعم از مواد سوختنی یا برق ..
  • افزایش عمر مفید ساختمان و دستگاه های تاسیساتی آن .
  • عدم نفوذ نسبی آلودگی صوتی و ایجاد آرامش برای ساکنین ساختمان در شهر های بزرگ
  • بازگشت سرمایه گذاری در امور ساختمان سازی در کوتاه ترین زمان
  • عبور دادن لوله های آب و فاضلاب و برق و تلفن به سادگی از زیر شبکه پانل و نصب چارچوب درها و کلاف فلزی پنجره ها فبل از بتن پاشی و کلا ” اجرای تاسیسات ساختمان
  • عدم نیاز به کنده کاری و تخریب تاسیساتی دیوارها و سقف در نتیجه عدم انباشت نخاله که صرفه جویی در هزینه و وقت را به دنبال دارد
  • پس از بتن پاشی طرفین پانل ها با ضخامت حداقل 4 سانتیمتر ، سیستم بی نیاز از گچ و خاک بوده که با اجرای چند میلی متر پااسترگچ (سفیدکاری ) دیوارها و سقف آماده برای نقاشی خواهد بود .
  • با توجه به سبکی پانل ها حمل و نقل با هزینه کم صورت گرفته که در نتیجه صرفه جویی در کرایه حمل و تخلیه خواهد بود .
  • استفاده از دیوار و سقف سه بعدی در ساختمان سازی بهره وری مناسب آهن آلات مصرفی را موجب می گردد . که به طور مثال با صرف 17 کیلوگرم فولاد در هر متر مربع ساختمان به صورت مفتول و میلگرد میتوان یک واحد مسکونی یک طبفه را بنا کرد .
  • عایق پلی استایرن که در تولید پانلهای تری دی به کار می رود از نوع کند سوز می باشد که پس از نصب و سیمان کاری طرفین پانل با ضخامت 5 سانتیمتر ، دیوار سه بعدی تا 2 ساعت در مقابل آتش سوزی مقاوم خواهد بود .
  • کاهش زمان اجرای ساختمان به میزان 50% 22
  • به دلیل یکپارچه بودن سیستم دیوار و سقف در سیستم پانل ، نیازی به باربند ندارد .
  • دیوار پانل سه بعدی پس از اجرای کامل امنیت در برابر برش و تخریب و سوراخ کردن را دارد می باشد .

قیمت دیوار پیش ساخته تری دی پانل

در صنعت ساخت و ساز هر روزه مصالح و کالاهای بسیاری ابداع میشود و سپس روانه بازار میگردد و مورد استفاده عموم در این حوزه قرار میگیرد اما با بوجود آمدن چنین مصالحی اقلام قدیمی تر جایگاه خود را از دست دادند و اهمیت استفاده از آنها کمتر و کمرنگ تر شد. یکی از این مصالح تری دی پانل میباشد که امروزه در ساخت و ساز جایگاه خوبی را کسب کرده است و اغلب قیمت دیوار پیش ساخته  فعالان ساختمانی از تری دی پانل استفاده میکنند و آنرا بعنوان دیوار و سقف پیش ساخته استفاده میکنند. با اجرای تری دی پانل زمان کمتری صرف دیوارکشی میشود و هزینه های کمتری هم در این راه صرف میشود در واقع شما با اجرای تری دی پانل میتوانید در کمترین زمان با بکارگیری کمترنی نیروی انسانی اقدام به ساخت و ساز کنید اما با وجود چنین مصالح نوین و جدیدی دیگر نیازی به استفاده و بکارگیری از مصالحی همچون آجر و سیمان نیستید.
ابداع تری دی پانل موجب شد تا تحولی شگرف در صنعت ایجاد شود و این موضوع باعث شد تا اجرای تری دی پانل از استقبال خوبی برخوردار شود و درصد فروش بالایی را نیز داشته باشد علت اینکه تری دی پانل از طرفداران فوق العاده بالایی برخوردار است این است که دارای خصوصیت ها و ویژگی های خاصی در قیاس با سایر مصالح میباشد که در ادامه به تعریف و و تشریح هر کدام خواهیم پرداخت.

تری دی پانل عایق

تری دی پانل دارای خاصیت ضد حریق میباشد و همانطور که از مشخصات آن پیداست پی میبریم که این محصول در مقابل آتش سوزی و حرارت بالا بسیار مقاوم و مستحکم بوده و هیچگونه آسیبی به آن وارد نمیشود.همچنین تری دی پانل عایقی جهت نفوذ صوت و آلودگی صوتی میباشد و میتواند گزینه ای مناسب برای بیمارستان ها باشد زیرا در این محیط نباید هیچگونه سر و صدایی وجود داشته باشد بدین دلیل که موجب نارضایتی و اذیت و آزار بیماران میباشد. یکی دیگر از خصوصیت های مهم تری دی پانل جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب میباشد و در گذر زمان به هیچ عنوان شاهد نم زدگی تری دی پانل نخواهید بود و رطوبت هیچ راه نفوذی را در تری دی پانل ندارد همچنین در فصل سرما دمای سرد نمیتواند به داخل اتاق و ساختمان نفوذ پیدا کند و یا اینکه در فصل گرما هم حرارت بالا امکان نفذ را ندارد. پس با توجه به این مضالب پی بردیم که اجرای تری دی پانل علاوه بر دیوار پیش ساخته میتواند بعنوان یک عایق همه جانبه نیز در نظر گرفته شود.
اجرای تری دی پانل کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آنها میتوانیم به ساختمان های اداری و مسکونی و یا مجتمع هایی که از استانداردهای خاصی پیروی میکنند اشاره کرد. تری دی پانل نیز در برابر تشعشعات زلزله بسیار مستحکم میباشد و هیچگونه توسط آن ترک نمیخورد و آسییبی به آن وارد نمیشود. بر اساس نام این محصول میتوان متوجه شد که یک دیوار سه بعدی میباشد که داخل آنرا لایه عایق تشکیل داده است و سطح آن نیز با گچ و یا سیمان پوشیده شده است همچنین در داخل تری دی پانل از میلگرد نیز جهت استحکام بیشتر استفاده شده است.تری دی پانل را میتوان به راحتی نصب کرد و در کمترین زمان ممکن اقدام به اجرای آن نمود و همچنین دارای وزنی بسیا سبک میباشد تا بتوان آنرا به راحتی حمل و نقل کرد.تری دی پانل از قیمت بسیار پایینی برخوردار است و به همین دلیل میباشد که تا به امروز جایگاه ویژه ای دربین محصولات ساختمانی را بدست آورده است. جهت اجرای تری دی پانل ابتدا باید محل مورد نظر جهت نصب را کاملا آماده سازی کرد و زیرساخت های آنرا بدرستی تعبیه کرد تا در زمان اجرای تری دی پانل بتوان مراحل را به نحو احسند پیش برد تا در ادامه کار با مشکل مواجه نشد.شما میتوانید جهت خرید این محصول با کارشناسان و مسئولان فروش مجموعه ما در تماس باشید تا پس از مشاوره رایگان و بررسی های لازم پیشنهادات جهت خرید و تری دی پانل در ابعاد متناسب با محل نصب به شما اراده شود و توصیه میکنیم تا جهت نصب تری دی پانل حتما از افراد و تکنسین های خبره و با تجربه در این حوزه استفاده کنید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. متاسفانه در این حوزه برخی از افراد بی تجربه و بی سابفقه وجود دارند که اقدام به نصب و اجرای تری دی پانل میکنند و باعث گله مندی مشتریان نیز شده اند حتما از شرکت ها و کارخانه جات معتبر خواستار اجرا و نصب باشید

دیوار 3D پانل

در واقع دیوار 3d پانل بعنوان یک نوع دیوار پیش ساخته در نظر گرفته میشود که در حال حاظر در صنعت ساختمان سازی بکارگرفته میشود اما دیوار 3d پانل امروزه توانسته است جایگزین مناسبی برای مصالح باشد,در واقع با وجود دیوار های پیش ساخته دیگر نیازی به استفاده از مصالحی همچون آجر و سیمان و گچ نیست.از دیگر مزیت های دیوار  3d پانل سهولت و سرعت در نصب آن میباشد برای مثال برای دیوار کشی شما نیازمند صرف چندین روز و یا حتی زمان بیشتری هستید و همچنین باید هزینه زیادی را صرف انجام این کار و نیروی انسانی کنید اما با بکارگیری دیوار 3d پانل نیازی به اتلاف وقت و هزینه نیستید و میتوانید با حداقل زمان و هزینه اقدام به دیوار کشی با دیوارهای پیش ساخته کنید.

دیوار 3d پانل از یک لایه عایق از جنس فوم پلی استایرن که به اصطلاح یونولیت نسوز میگویند ساخته شده است که این لایه عایق بین دو صفحه فلزی از جنس میلکرد که به یکدیگر جوش داده شده اند قرار دارد. این لایه عایق ضد حریق بوده و برای جلوگیری از نفوذ صوت و دمای هوا میباشد و باعث میوشد که از نفوذ برودت و رطوبت جلوگیری کند.پس پی میبریم که دیوار 3d پانل علاوه بر کاربرد در ساختمان سازی و بکارگیری آن بعنوان دیوار پیش ساخته میتوان لایه عایق هم در نظر گرفته شود.

انواع دیوار 3d پانل:دیواری باربر: پانل‌های دیواری باربر را در دیوار سوله‌ها و ساختمان‌های صنعتی، دیوارهای محوطه، ساختمان‌های بدون استفاده از سازهای{فلزی. بتن ارمه} (که معمولاً یک یا دو طبقه و عمدتاً در انبوه سازی‌ها است) و… استفاده می‌کنند.

دیواری غیر باربر: پانل‌های دیواری غیر باربر را در دیوارهای خارجی و داخلی کلیه ساختمان‌هایی که دارای سازه (اسکلت) فلزی یا بتنی هستند، اجرا می‌نمایند و به دلیل سبک و عایق بودن و… در برج‌ها بسیار کاربرد دارد.

ویژگی های دیوار 3d پانل:

-بسیار مقرون به صرفه تر از مصالح قدیمی

-سهولت و سرعت در نصب

-قیمت مناسب

-خاصیت عایق و ضد حریق

-جلوگیری از ورود آلودگی صوتی

-مانع از نفوذ حشرات موذی

-مقاومت و استحاکم بالا در برابر زلزله

-مقاومت بالا در برابر فشار باد تا 400 کیلومتر بر ساعت

جلوگیری از اتلاف وقت در نصب

-کاهش بکارگیری نیروی انسانی

-کاهش فشار بر روی پی ساختمان

-افزایش عمر ساختمان و کاهش زمان آسیب دیدگی

ری دی پانل امرزوه در ساخت وساز جایگاه ویژه را پیدا کرده است و از اهمیت بالایی نیز برخوردار میباشد و توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح قدیمی و دیرین مانند آجر باشد .در واقع تری دی پانل یک نوع دیوار پیش ساخته در نظر گرفته میشود که با توجه به نام آن حالت سه بعدی نیز دارد و جهت دیوار کشی های ساختمان و سوله ها و همچنین دیوار های طویل میباشد. باوجود تری دی پانل دیگر نیازی نیست تا شما زمان زیادی را صرف ساخت دیوار با آجر و سیمان و سایر مصالح مشابه کنید و میتوانید در اسرع وقت با تهیه تری دی پانل و با بکارگیری قیمت دیوار پیش ساخته کمترین نیروی انسانی اقدام به اجرا تری دی پانل کنید. با اجرای تری دی پانل میتوانید تا حد زیادی از هزینه های اضافی و هنگفت جلوگیری کنید و کمتر از کارگران و نیروی انسانی بهره بگیرید که خود این موضوع به تنهایی میتواند مزیت و ویژگی بارز اجرای تری دی پانل را آشکار سازد. با این اوصاف بکارگیری تری دی پانل میتواند بهترین گزینه و راهکار برای پیمانکاران ساختمانی باشد تا با سرعت بسیار بالایی اقدام به ساخت و ساز کنند.
در ادامه قصد داریم تا با برخی از ویژگی ها و مزایای اجرای تری دی پانل آشنا شویم:
-نصب آسان و سریع و بدون نیاز به تخصص خاصی
-بسیار مقرون به صرفه و مناسب
-متناسب با هر بنا و ساختمانی
-کاهش هزینه های ساخت و ساز و پرداخت حقوق کارگران
-عایق حرارتی و برودتی
-مانع از نفوذ حشرات و رطوبت
-بسیار سبک
-حمل و نقل راحت
-صرف زمان کم هنگام نصب
-عایق صوتی مناسب
-تسریع در ساخت و ساز
-مناسب پروژه های عظیم

نصب و اجرای تری دی پانل

امروزه اجرای تری دی پانل بعنوان یکی از ملزومات هنگام ساخت و ساز میباشد و اغلب مهندسان و ساختمان سازان سعی بر این دارند تا از این محصول در مراحل ساخت استفاده کنند.اما تری دی پانل از چه متریالی ساخته میشود و ساختار آن چگونه میباشد؟ در واقع تری دی پانل دارای سه قسمت میباشد که یکی از مهمترین بخش های آن لایه وسط آن میباشد که از جنس پلی استایرن و یا همان یونولیت نسوز میباشد که بنوان لایه عایق تری دی پانل میباشد و از نفوذ صوت و دما و برودت و رطوبت جلوگیری میکند و از مهمترین خصوصیت های آن ضد حریق بودن آن میباشد.بخش های دیگر تری دی پانل شمال دو لایه فلزی مشبک از جنس میلگرد میباشد که در دوطرف یونولیت قرار میگیرد و نقش نگهدارنه را برای آن ایفا میکنند و به یکدیگر جوش داده شده اند این ساختار تری دی پانل میباشد که در ابعاد مختلف در بازار عرضه میگردد و به فروش میرشد. اما برای اجرای تری دی پانل ابتدا به ساکن باید محل نصب کاملا مشخص شود و تراز گردد تا هیچگونه پستی و یا بلندی وجود نداشته باشد زیرا وجود هر گونه عیب و نقص در محل نصب موجب میشود تا در ادامه کار اجرای تری دی پانل به مشکل برخورد. پس از اینکه اجرا تری دی پانل به اتمام رسید و تمامی دیوار های پیش ساخته نصب شدند و در کنار یکدیگر قرار گرفتند زمان اجرای شاتکریت میباشد در واقع شاتکریت به عمل بتن پاشی با دستگاه گفته میشود که این بتن بر روی تری دی پانل پاشیده میشود تا به طور کامل روی آن پوشیده شود و در انتها عملیات گچ کاری و سفید کاری نیز انجام میگیرد و اجرای تری دی پانل به پایان میرسد.
با این اوصاف و باتوجه به مزایای بیشمار تری دی پانل لزوم بکار گیری و اجرای تری دی پانل نیز اشکار میگردد و پی میبریم که پیشرت روز افزون علم و تکنولوژی برای صنعت ساختمان و ساخت و ساز هم مفید واقع شده است و تا حد زیادی از مشکلات پیرامون این حوزه کاسته شده است و بسیار از دغدغه های پیرامون این موضوع با اجرای تری دی پانل از بین رفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *