دفتر فروش : 09129251794


مدير كارخانه: 09122093892


مدير فروش: 09129251794 – 09115764800


تولید : 09108741227

قیمت تری دی پانل

لینک تلگرام

لیست قیمت تریدی پانل

09129251794

آشنایی با تری دی وال

دیوار های سه بعدی به نام های متعددی نامیده میشوند که اکثر آنها ریشه لاتین دارند برای مثال تری وال ,تری دی پانل,تری دی پنل,همگی آنها به ی معنی میباشند و بعنوان دیوار سه بعدی در نظر گرفته میشوند و کاربرد تمامی آنها یکسان است و در ساخت و ساز به کار گرفته میشوند.تری دی وال از جمله مهمترین بخش هایی میباشد که میتوان

تری دی وال

در ساخت یک آپارتمان و یا فضا به کار برد. با این اوصاف پی بردیم که دیوار سه بعدی یکی از ملزومات دنیای مهندسی ساختان امروزی میباشد و نبود آن موجب صرف هزینه های اضافی و گزاف میشود. با اختراع تری دی وال دیگر نگران استخدام تعداد بالای کارگر و پرداخت حقوق نباشید این توصیه ای مناسب برای فعالان ساختمانی میباشد که قصد دارند تا هزینه های خود را کاهش دهند و یا با سرعت بالاتری اقدام به ساخت کنند.

چرا تری دی وال

حتما با خود میگوئید که اصلا چرا باید از تری دی وال استفاده کنیم مگر آجر و سیمان و ماسه و یا ملات چه ایرادی دارد پس در زمان قدیم چگونه خانه ها را میساختند و انقدر هم مقوام و مستحکم بودند؟ اما پاسخ قانع کننده ما در جواب سوال و نحوه تفکر شما این است که بر اساس ضرب المثل قدیمی <<نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار >> وقتی یک کالا جدید وارد بازار میشود که هم قیمت آن مناسب است و هم کاربرد بهتر و بیشتری دارد بالطبع باید نوع قدیمی آن از رده خارج شود و جای خود را به نوع جدیدش بدهد. تری دی وال هم اینگونه میباشد و از وقتی که روانه بازار شد کمتر ساختمانی را میتوانید ببینید که با آجر های قدیمی ساخته شوند با وجود تری دی وال احتیاجی به وقت گذاشتن برای ساخت دیوار با آجر و ملات نیست. تری دی وال کار شما را بسیار راحت کرده است این دیوار های سه بعدی یک نوع سازه پیش ساخته هستند یعنی قبل از این که آنها را نصب کنند از پیش ساخته اند و اسکلت آن آماده نصب و اجراست و تنها وظیفه شما قرار دادن آن در محل مناسب است.

خرید تری دی وال

برای خرید تری دی وال کافیست یک تماس با پرسنل راهنمای مجموعه ساختمانی مهندس حسنی برقرار کنید تا از لیست قیمت ها و ویژگی های تری دی وال مطلع شوید.

پل های ارتباطی ما در وب سایت درج شده است و کارمندان مجموعه در هر زمانی پاسخگوی شما عزیزان هستند. 09129251794

نصب تری دی وال

اگر شما هم جزو افرادی هستید که اشنایی با تری دی وال و ساختار آن ندارید میتوانید از تکنسین ها و نصابان حرفه ای تری دی وال درخواست کنید تا در اسرع وقت در محل نصب حضور یابند و به همانگونه که شما خواستار هستید تری دی وال را اجرا کنند.

تری دی وال

توصیه مجموعه حسنی به شما عزیزان این است که فقط از افراد متخصص درخواست کنید زیرا افراد بی تجربه میتوانند ضرر و زیان به شما وارد کنند بدین دلیل که از تجربه کافی در اجرا تری دی وال برخوردار نیستند.

تولید تری دی وال

زمان حال مانند گذشته نیست که کشور ایران از تکنولوژی و عمل مهندسی محروم باشد امروز تحصیل کردگان و متخصصان ساختمانی بسیاری را میتوانید بیابید که اقدام به ارائه طرح ها و نقشه های جدید تولید تری دی وال کرده اند و هدف آنها پیشرفت و  آبادانی کشور عزیزمان ایران میباشد.کارخانه جات تولیدی بیشماری در حال تولید تری دی وال هستند و سعی میکنند که با بکارگیری فرمول ها و متدهای تحت نظارت و تحت لیسانس کیفیت دیوارهای سه بعدی را بالا ببرند و خوشبختانه ایران در رنکینگ بالایی در زمینه تولید تری دی وال قرار دارد.دیوار پیش ساخته

ساختار تری دی وال

تری دی وال از سه قسمت مجزا تشکیل شده است که دو قسمت آن کاملا مشابه هم و یکسان میباشد که از میلگرد به هم جوش داده شده تشکیل شده اند که بعنوان لایه نگهدارنده عمل میکند و در لایه وسطی آن فوم پلی یورتان عایق قرار دارد که به زبان عامیانه یونولیت نسوز گفته میشود.شاید ساختار تری دی وال به نظر یاده بیاید اما به طور کلی میتوان گفت که کاربرد و ویژگی های آن در همین شکل و شمایل ظاهری ساده آن نهفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *